جدیرترین اخبار :
  • نشست رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
  • پاسخ هند به تهدید آمریکا: توافق چابهار به نفع کل منطقه است
  • چرا منطقه آزاد چابهار برای هندی‌ها مهم است؟
  • دیدار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار و سفیر کره جنوبی در جزیره قشم
  • گشایش نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا محور ایران در جزیره قشم

همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر صنوف محدوده الحاقی جدید در منطقه آزاد چابهار برگزارشد

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 2/04/05 | تعداد بازید :1239
جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان چابهار، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار همزمان با روز اصناف برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار; همزمان با روز اصناف، جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی چابهار با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صمت و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنوف به میزبانی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار برگزار گردید.
رسول بهزادی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: آیین نامه صنوف مناطق آزاد کشور توسط وزارت صمت و ابلاغ آن به شورای عالی مناطق آزاد کشور، مهمترین اصل ایجاد وحدت رویه در بین اصناف محدوده الحاقی و منطقه آزاد می باشد.
وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت اعضای کمیسیون در جهت رفع مشکلات اصناف منطقه الحاقی جدید بیان داشت: ارتقاء کسب و کار ساکنین و فعالین اقتصادی از طریق تعیین شاخص هاي سهولت كسب و كار بین المللی و ارزیابی عملكرد ایشان از موارد مهمی است که بایستی مورد توجه قرارگیرد.
در ادامه مدیر بازرگانی سازمان گفت: در این نشست تصمیماتی با نظارت سازمان منطقه آزاد در خصوص چگونگی صدور پروانه های کسب و کار، برگزاری انتخابات اتحادیه های و رفع موانع و مشکلات اتخاذ و مصوب گردید. که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل